Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.07.2006 10:00 - Да се смееш ли, да плачеш ли. . .
Автор: anahata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1446 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 10.07.2006 00:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Моя близка приятелка се стягаше да пътува до Франция за важна бизнес среща. Седмица преди полета й пристига у дома една вечер и още от вратата започва един несвързан монолог. Гледам я – уплашена ми изглежда и като да не е на себе си. –„Я ми дъхни” – й викам. А тя – „Нали знаеш че не пия! А и съм с колата”!

Настанявам я аз на дивана, тиквам й в ръцете чаша билков чай и се приготвям да слушам. А то – каква била работата. Тя се страхувала да лети със самолет! И взела, че отишла при една „парапсихоложка” в Стара Загора – да търси съвет как да се справи със страха си и да я пита – дали ще оцелее или ще се затрие при самолетна катастрофа.

Слушам й аз объркания и разпокъсан разказ и без да се усетя, почвам да се хиля. После – да се смея с глас. Викам й - „Къде ти е ума, да ходиш при такива хора”? А тя ми вади от чантата си един лист А4 – нещо като рекламна брошура на онази „специалистка”. Лелее, че то като го чета – все едно при спец от НАСА, от Научно изследователски институт по парапсихология и при академик към БАН е ходила моята приятелка – такива титли, такива възможности, такива научни методи!!!

/Яд ме е, че не го запазих тоя лист, щях да го пусна тука./

Та приела я тази титулувана особа, драснала надве натри по един празен лист някакви драскулки и тържествено обявила заключенията си – „астралното ти тяло е отделено”??!!

/За незапознатите ще поясня – това е все едно при лекарски преглед да ви кажат, че ви няма жизнено важен орган, без който просто нямаше да сте живи – главата ви например/.

Както и да е. Успокоих си приятелката, изнесох й накратко лекция за фините тела, прочетох й едно конско и я изпратих. Сега развива успешен бизнес с французите и се кани пак да лети до Париж.

А аз продължавам да се питам – докога измамници ще се възползват безскрупулно от моето или вашето нещастие?

Може би, докато не си извадим главите от пясъка и престанем да си повтаряме с упование „Е па такова нещо езотерична наука нема”!! И се престрашим да се ограмотим малко.
Защото жертва на измамници са не само лековерните, но най-вече невежите.




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: anahata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1387982
Постинги: 228
Коментари: 1996
Гласове: 6360
Архив