Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.01.2007 11:49 - Виртуални пътешествия - началото
Автор: anahata Категория: Забавление   
Прочетен: 3280 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 06.01.2007 00:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Казват, че човек спонтанно си прави равносметка за изминатия път поне два пъти в годината – около рождения си ден и по Коледа и Нова година. Аз не си падам много по равносметките и ретроспекциите, защото така и така настоящето ми дава доста ясна представа къде съм успяла и къде съм стъпила накриво:) Но тези дни, покрай празниците, когато по традиция си правим взаимни подаръци, се замислих какво бих искала да получа за Коледа и/или Нова година.

И се изненадах безкрайно от липсата на каквото и да е въжделение?! Мислих, премислях и накрая стигнах до извода, че си имам всичко, от което се нуждая и повече нищо не искам. Странна работа, нали? Но понеже по-умни и по-мъдри хора от мен са казали, че ако престанеш да имаш желания, съдбата ще започне да те подминава и има възможност съвсем да те изхвърли от базата си данни, положих малко усилия да изровя някакво си там желание. И успях!!

Сетих се, че от дете, та и до днес имам една мечта, която като гледам е (почти) неосъществима – да пътешествам по света. Лелееее, колко много места бих искала да видя с очите си. Да се докосна до тях с ръцете си, да усетя земята им под краката си, да вдишам въздуха там. . . Но да се разберем – не като турист, включен в някоя групова екскурзия, на когото му показват само предварително определени места, за регламентирано време. Което естествено винаги е недостатъчно, за да добиеш не пълни, но поне качествени впечатления.

Та като си преглеждах мислено списъка с местата, които мечтая да посетя стигнах до заключението, че за да ги обходя всичките ще ми е нужен цял един живот и . . . не знам колко финикийски знаци. Аз моят живот кажи речи съм го преполовила, че и повече де:) финикийските знаци са ми голям кът. Така че мечтата ми ще си остане неосъществена – поне в този живот. Но това не е голяма трагедия, още повече че докато я имам, ще има работа и за съдбата – тя да му мисли

Все пак утешително е, че ако не мога да пътешествам по стандартните методи, нищо не ме възпрепятства да го правя виртуално. Само да не ме чуе Съдбата, че току ми клъцнала нет-а:)

И така, драги читатели, в близките дни потеглям на виртуални пътешествия! И понеже ви обичам, с този постинг ви каня да ме придружите. Къде ще ви водя ли? Не казвам – нека да е изненада за вас! Но мисля че ще ви хареса:))

Местата са неограничени, така че не се притеснявайте, никой от желаещите няма да бъде изключен от списъка. И, хайде, от мен да мине – ще ви издам първата дестинация – древен Египет, че ми е голяма слабост!

Но няма да тръгваме още днес, така че ви моля да се запасите с търпение, което си е една от великите човешки добродетели!

До скоро:))



Тагове:   Началото,


Гласувай:
0



1. teoha - Страхотна идея!
05.01.2007 12:27
Винаги съм мечтала да отида в Древна Гърция...През ранното лято.Да стъпя бавно и без да бързам по всички стари камъни и останки от миналото,да усетя дъха на легендите,ония,в които боговете били като хората,да изпия чаша узо под сянката на някоя смокиня...Май ще ми трябва цяла една ваканция за това...И както казваш ти-без да бързаш и без да те водят по програма...
цитирай
2. shiva - пу съм първа :)
05.01.2007 12:28
ако трябва и отпуск ще си взема, но идвам!
цитирай
3. alidora - Супер
05.01.2007 12:47
Винаги съм си мечтала да отида в Египет. От всички места на света, той ме привлича най- най- много...Особено пирамидите. Да не ме забравиш, като тръгваш :))
цитирай
4. ady - Не ме забравяйте
05.01.2007 12:57
и мен. Стягам багажа и тръгвам.:)
цитирай
5. анонимен - Zeifod
05.01.2007 13:03
Идвам и аз :)
цитирай
6. antinous - !!!
05.01.2007 16:00
Продължавай да мечтаеш :) !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anahata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1384039
Постинги: 228
Коментари: 1996
Гласове: 6360
Архив