Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.10.2011 16:24 - Несподеляни Откровения – или моята подредба на пъзела 2011
Автор: anahata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4786 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 20.10.2011 18:44


image  

На 04. 09. 2011 в периода между 11.00 и 12.00 часа имах лично сакрално преживяване, което дълбоко ме разтърси. В последвалите три седмици търсих отговори на многобройните въпроси, които то породи у мен. И за моя радост открих повечето от тях в събития, за които узнах именно в тези три седмици между преживяното от мен на 4-ти септември и есенното равноденствие. От тогава до днес се питах доколко е уместно да споделя публично тези свои преживявания, как те биха се възприели от една по-разширена и донякъде непозната за мен аудитория и дали споделеното ще бъде от полза на прочелите го. И тъй като накрая се изморих от тези свои колебания, накрая се допитах до духовните си наставници. Споделеното по долу е тяхното ДА на запитването ми. В последвалото по-долу изложение липсва хронологична последователност. Защо – ще разберете сами, след като прочетете целия текст.




Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: anahata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1387819
Постинги: 228
Коментари: 1996
Гласове: 6360
Архив