Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.07.2011 15:25 - ПОКАНА
Автор: anahata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7676 Коментари: 0 Гласове:
7

Последна промяна: 02.08.2011 08:02


Скъпи приятели, читатели и посетители на блога ми,
Уведомявам ви, че от днес можете да ме намерите на нов адрес  http://www.ezoterika.bg/
Всички публикации от anahata.blog.bg  са прехвърлени там /с изключение на коментарите към тях/и ще ги намерите в архива.
Благодаря ви от сърце, че ми гостувахте тук!
Надявам се да ме посещавате в новия ми дом и занапред.
Имам да ви кажа толкова много нови неща....но тук ме четат все по-малко хора.

P.S. - ако желаете да оставите коментар в новия ми блог  /което много ще ме радва/ се изисква регистрация, която отнема точно 3 минути. Ще ме улесните, ако се регистрирате с тукашните си никове, но това вие си решете :)




Гласувай:
7



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: anahata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1386944
Постинги: 228
Коментари: 1996
Гласове: 6360
Архив