Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.11.2006 13:04 - Представянето на книгата в снимки
Автор: anahata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6943 Коментари: 13 Гласове:
0

Последна промяна: 29.11.2006 15:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

image

image

image

image

image

image

image

image

Мисля, че снимките успешно предават духа на вечерта:)) За мен и за хората, които отделиха от времето си за да присъстват събитието бе чудесен повод да се видим, да си поговорим, да споделим какво ни вълнува. Притеснението ми, че залата ще се окаже малка, не се оправда:)) Наложи се да внесем още десетина сгъваеми стола и се сместихме:)
За мен това беше една незабравима вечер!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ady - Честито
29.11.2006 13:09
още много успехи ти желая. Благодаря, че сподели с нас:)))
цитирай
2. juana - :))))))))))))
29.11.2006 13:20
Поздравления анахата!!! Всички тези усмивки от лицата на хората говорят за добрия дух и задоволство от самата среща.Те са най-голямата ти награда. Със сигурност този ден ще ти носи своите незабравими спомени.Желая ти и аз от все сърце прибавяйки и моите усмивки с най-добри и приятелски чувства към теб мила Цени още много,много такива щастливи дни да те споходят в живота ти !!Ти го заслужаваш,защото излъчваш душевна КРАСОТА !!! Благодаря,че те има и те познавам!! :)) :)) :))
цитирай
3. shiva - направо
29.11.2006 13:22
се потапям там чрез снимките!
Съжалявам, че нямах възможност да дойда! :)
цитирай
4. rad - И от мен
29.11.2006 17:38
На добър час! На мен скоро ми предстои подобно събитие и съм абсолютно съпричастна на радостта ти!
Пожелавам ти много здраве и още книги!
цитирай
5. анонимен - ..още снимки от вечерта
29.11.2006 19:07
http://www.esnips.com/web/Cvetelinas-new-book
Остатъка го получавате по ваш избор :D
цитирай
6. amrak - :)
29.11.2006 19:15
да, :))) вечерта остава незабравима си :)))
сърдечни благодарности Цвети :)))
цитирай
7. anahata - анонимен,
29.11.2006 19:33
не знам по каква причина, ни при мен линкът не работи и не мога да отворя страницата?!
цитирай
8. анонимен - Цвете,
29.11.2006 19:37
тогава заповядайте у Добито да ги получите:)
П.С.:Три пъти отворихме линка за проба:)
цитирай
9. mmmmmmmmm - Поздравления,Анахата!
29.11.2006 20:05
Потопих се в атмосферата на празника!Много усмивки,много цветя,много снимки!
Малко ми е мъчно,че не бях там,но мислено бях с Вас!
Пожелавам ти още много такива срещи!!!:)
цитирай
10. анонимен - поздрав
29.11.2006 21:04
Поздравявам Ви с излизането на новата книга,моля за извинение за предишните бележки,които може-би са звучали надуто,не бях чел нещата в Блога Ви,нямах представа,че имаме толкова близки интереси и че сте с махало в ръката,разбира се,че комплексът в Гиза ни е наследство от атлантите за поука и назидание,но ние не го съзнаваме още,и т.н. в много други езотерични области-Розенкройцерите,Блаватска,Кастанеда и пр.-знаете по-добре от мен за какво става дума
Бъдете здрава,Ваш почитател Симеон simpe@abv.bg
цитирай
11. anahata - Благодаря ви!!
29.11.2006 21:31
Винаги съм казвала, че и най-голямата ни радост, ако няма с кого да я споделим, не е пълна.
Вечерта я направиха хората, които се отзоваха на поканата ми, защото в празна зала какво щеше да е - няма усмивки, няма цветя, няма събеседници. . . Всички тези хора, много от които са мои приятели, заслужават моята сърдечна благодарност! Макар че малцина от тях четат блога ми:) Но аз им благодарих снощи лично:)
цитирай
12. bambola - Radvam se za teb:)))
29.11.2006 23:11
:)
цитирай
13. piccola - Цвете сред цветята...
30.11.2006 11:15
вълшебно настроение ....
усещам го...!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anahata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1386995
Постинги: 228
Коментари: 1996
Гласове: 6360
Архив