Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.09.2006 11:05 - Сливане
Автор: anahata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3702 Коментари: 7 Гласове:
0

Последна промяна: 07.09.2006 14:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Не знам дали наистина ние, хората, сме венецът на Природата. Но знам със сигурност, че сме неделима част от нея, от Живота. Понякога го забравяме, понякога – въпреки че дълбоко в себе си го знаем, пренебрегваме Цялото, заради раздутото си его. Живеем като раковите клетки, без да ни дойде наум да се спрем и да се замислим, че не можем да унищожим организма, без да унищожим себе си:((

Обичам есента! Бездънното небе, толкова синьо, трептящо и живо, с миниатюрни танцуващи искрици, които можем да видим с разфокусиран поглед и които се загубват веднага, щом се опитаме да се вгледаме в тях. Толкова много неща убягват от втренчения ни поглед, просто защото не ги гледаме по правилния начин. Когато разчитаме само на едно от сетивата си, рискуваме да видим само дървото и да ни убегне гората.

Язовир Копринка – бяхме там вчера. Мъжете на живота ми, които толкова много обичам, хвърляха въдиците си, докато си говореха за стръв, шарани и богати улови. А аз си говорех със . . . себе си! Слушах сетивата си, слушах симфония от звуци, цветове, аромати, трепети. Слушах как въздушната стихия разговаряше със стихията на водата. Вятърът й разказваше от къде идва, какво е видял и какво е донесъл от далечни земи.  Водната повърхност, оживяла под неговата ласка,  се блъскаше в скалите – тих плясък, вместо отговор.

Той й разказваше, че е свободен да обикаля цялата земя. Тя му отговаряше, че прави същото, но по друг начин. Споделяха какво са видели, до какво са се докоснали. Въздишки. . . шепот. . . писък на сокол над главата ми. . . аромат на борова смола. .  .топлината на скалата под дланите ми. . . усещане за безтегловност. . . за единение. . .

Сливане . . . Аз съм частица от всичко. . .Аз съм всичко. . .

image




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. adjna - Усмихвам се широко
07.09.2006 11:08
докато чета..
и виждам ненаписаното..
затова се усмихва душата ми сега..
цитирай
2. dosheva - Много е хубаво!
07.09.2006 12:07
...а аз си мислех, че само аз си говоря с морето и дърветата :):):) Аз си мисля, че просто въображението ми е много голямо., ама се чуствам много добре и това ме радва.
Опитвах се да визуализирам себе си /както описваш в един постинг/ Ама нещо...не се получава, някъде ми се губи...нещо, .....ще пробвам пак. За сега просто си говоря....със себе си..:):):) Незнам дали е правилно, но....ми е добре...
цитирай
3. ceetah - Това е най-хубавият блог
07.09.2006 14:01
според мен. Пиши и нещо за себе си, каква си, на колко години си, от къде...
цитирай
4. ceetah - Трябва да кажеш "...ние дългоногите..."
07.09.2006 14:04
...пилета, кенгура и др. подобни са двуноги....
цитирай
5. anahata - ceetah,
07.09.2006 14:12
мислех, че се подразбира, но поправям "двуногите":))
А за личната информация - има достатъчно в инфото на блога ми:) и в някои от постингите също.
цитирай
6. sunflower - Много хубаво :)))
07.09.2006 18:30
:))))
Добре, че е природата, де ... в града по-трудно се постига това усещане ;)
цитирай
7. ceetah - Толкова е хубаво да си мечтаеш
09.09.2006 01:11
но аз купих къща в прованса с надеждата за такъв живот. Не ме питай какво преживях...Може да не е истина, но си го казала много красиво, Anahata
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anahata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1386747
Постинги: 228
Коментари: 1996
Гласове: 6360
Архив