Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.08.2006 12:04 - Негативните енергийни вмешателства
Автор: anahata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 10527 Коментари: 10 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

За негативните енергийни вмешателства, които най-често поразяват вторичните по значимост енергийни центрове, узнах от личен опит едва неотдавна. От години често се случваше да изпитвам силна болка в областта около плешките, която отдавах на настинка. Веднъж обаче болката стана толкова силна, че най-накрая ми хрумна да се опитам да видя какво там не е наред. Визуализирах самата себе си, след което постепенно започнах да увеличавам изгледа на засегнатата и болезнената зона, докато накрая почти цялото ми зрително поле се изпълни само с нея. Тогава забелязах някакво тъмно петно почти в центъра на чакрата, намираща се до върха на лявата ми лопатка. Без да имам каквато и да било представа какво е това, си представих как си слагам бели защитни ръкавици и вземам в ръка малка пинцета, след което с нея посегнах към петното. Когато го хванах с пинцетата и започнах да го издърпвам, то като ли че оживя! Сигурно ви е трудно да повярвате, но аз извадих оттам нещо живо, което леко вибрираше и наподобяваше връх на малка стрела!

Докато стресната недоумявах какво да правя с него, от дясната ми страна застана висока бяла фигура, която държеше в ръце нещо като голяма сребриста купа с капак. Колкото и да се опитвах да я разгледам, не успях, защото фигурата все излизаше извън обхвата на полезрението ми – виждах я само с периферното си зрение. Накрая се отказах от безуспешните си опити, преодолях любопитството си да разпозная незнайния си и непознат Помощник и отново насочих вниманието си към онова живо и мърдащо черно острие, което все още здраво стисках с пинцетата. Фигурата повдигна капака на купата и с този мълчалив жест ме подкани да пусна стрелата вътре, след което моментално затвори капака. В този момент интуитивно разбрах, че вътре в съда това отровно острие ще бъде неутрализирано и трансформирано. Мислено благодарих на Помощника и се заех да почистя и заздравя нараненото място около плешката ми, визуализирайки сноп първо от виолетова, а след това и от бяла светлина.

Вътрешният усет ми подсказа, че тази стрела е продукт на негативна мисъл, изпратена целенасочено към мен. От значение е фактът, че бе сериозно увреден един наистина важен енергиен център. Двете чакри, намиращи се на върха на лопатките, заедно с тази в основата на врата – проекциите им отпред са в близост до гръдните зърна и в основата на гръкляна – образуват т.нар. горен триъгълник на силата. Този триъгълник играе изключително важна роля в енергийната ни структура и е добре известен не само на езотериците, лечителите и маговете, но дори и на спортистите, практикуващи бойни изкуства. Увреждането на един от съставляващите го центрове причинява нещо като късо съединение, сериозно нарушавайки енергийния ни баланс, а оттам – и цялостното ни здравословно и психическо състояние.

Смятам, че да забие острие точно в енергийния център, е способен човек със специална подготовка и умения, който много добре съзнава какво върши. Ако острието не бъде извадено навреме, мястото остава открито и уязвимо и за несъзнателно насочените негативни мисли на всеки, който по някакъв повод се сети да ни одумва. Това именно позволява наши приятели, които не упражняват контрол над мислите си, без да го искат, да ни наранят.

След това успешно самолечение започнах все по безпогрешно да разпознавам наличието на такива стрели в един или друг енергиен център, та дори и физическото усещане за пронизване, което го съпровожда. При един такъв пробив в моята аура ми хрумна да се опитам да разбера кой е човекът, който ме наранява. Така че когато за пореден път усетих болезненото пронизване, аз не се задоволих само да извадя стрелата. Този път внимателно хванах енергийната нишка, за която тя бе прикрепена, и бавно започнах да я притеглям към себе си. Каква бе изненадата ми, когато внезапно на другия й край, като неистово се дърпаше и се опитваше да се освободи, се показа разкривеният от гняв, изненада и страх образ на... моя позната, която аз определях като приятелка.

Имала съм и случаи, когато моят анонимен противник пускаше в ход „тежката артилерия”. Усещането при такива атаки наподобява забиване на копие с масивно острие в тялото ви. Ако ви кажа, че е приятно, ще ви излъжа. Вярно е, че е болезнено – усеща се остра мигновена болка, но пък чак страшно не е. Особено когато човек знае как да се справи в такава ситуация. Важното е да знаете, че можете да разчитате на помощ и подкрепа от невидимия свят. Бялата фигура, за която споменах, се появяваше всеки път, когато пристъпвах към манипулацията по изваждане на острието, и спокойно ме изчакваше да го пусна в неизменната сребриста купа. Веднъж полюбопитствах какво става с него, след като го поставя в купата. В отговор на въпроса ми фигурата бавно повдигна капака и оттам, за моя голяма изненада, излетя бял гълъб! Символично и ясно ми бе показано, че всяка негативна енергия подлежи на трансформация и че при подобни лечебни манипулации е необходимо тя да бъде извършена, така че пречистена да се върне в енергийния резервоар на Планетата.

След като натрупах достатъчно опит, започнах да прилагам тази манипулация и при мои приятели, в чакрите на които откривах черни остриета. Открих, че когато нараняването е старо, мястото, където е било забито, се е превърнало в нещо като постоянно зееща рана, която без специализирано лечение до пълното й затваряне е уязвима за нови попадения.

Надявам се да не съм ви разстроила или изплашила с разказа си, но за да го довърша, искам да споделя с вас, че с малки изключения съм отстранявала от собствената си аура или тази на мои познати все стрели, изпратени от „приятели”. Тъжното е, че тези негативни енергийни вмешателства са продукт на злобните, завистливи, осъдителни или хапливи мисли на изпращача им. Последните стрелички, които съм отстранявала от себе си, бяха забити в чакрите, намиращи се зад очите. При тази деликатна манипулация не използвах пинцета, а визуализирах малък мощен магнит.

Никога нямаше да се сетя да си направя такъв преглед, ако зрението ми не започна драстично да се влошава. Тогава си спомних, че в „Агни йога” Учителят М споделя, че черните стрели на тъмните сили най-често поразяват очите. Спомних си също колко често съм имала болезненото усещане за забиване на тънки иглички в зеницата на едното или другото око. Не знам по каква причина, но обект на атаки при мен обикновено е дясното ми око. Това, че след като остриетата бяха отстранени, почти моментално изчезна болката в плешката ми и се нормализира зрението ми, е потвърждение, че описаното не е плод на въображението ми.

Обикновено нямам желание да узная кой ме е наранил, защото в малкото случаи, в които съм я издърпвала, на другия край на енергийната нишка съм виждала близък познат или дори приятел. Колкото и да се опитвам да се контролирам, от тези разкрития все още ме заболява и затова реших, че спокойно мога да си спестя подобни разочарования. Най-често задържам нишката с лявата си ръка, преди да я прекъсна и да извадя острието. След това я подавам в ръката на Помощника с молба да постъпи с извършителя както намери за добре – от позицията на висшата справедливост. Винаги обаче, за да прекъсна негативната ни взаимовръзка, аз се настройвам на честотата на любовта и състраданието и заявявам, че прощавам на този човек от цялото си сърце и душа. Прекият резултат е, че преставам да мисля с болка за случилото се, а дори и да си го спомня по-късно, то не е съпроводено с емоция.

На тези от вас, които сметнат, че са имали подобни болезнени усещания, и се съмняват за наличие на стрели в аурата си, мога да дам следния практически съвет. Опитайте се да се прегледате сами, като визуализирате самите себе си и внимателно проверите наранения участък сантиметър по сантиметър. Ако откриете тъмно острие, първо призовете Помощник от Тънките нива, след това вземете предпазни мерки за себе си, като визуализирате как си слагате предпазни очила и ръкавици и едва тогава пристъпете към изваждането му.

Ако решите да хванете енергийната нишка, преди да започнете да я издърпвате, се постарайте да останете съвършено спокойни и безпристрастни, свободни от предварителни нагласи и очаквания. От голямо значение е да сте психически подготвени за евентуалното откритие, че сте наранени от човек, когото уважавате, дори обичате и към когото до този момент сте хранили голямо доверие. Колкото и да е тъжно, ние сме най-уязвими спрямо близките си, към които сме и най-отворени. Не се настройвайте негативно спрямо извършителя, не се опитвайте в личен разговор да споделите с него откритието си. Опасявам се, че той изобщо няма да ви повярва, нито пък ще ви разбере и рискувате да го настроите срещу себе си. Освен това повечето от тези хора нямат никаква представа, че с мислите си причиняват такива наранявания на близките или приятелите си.

Ако не ви се удава да се справите сами, използвайте медитацията с енергийната пирамида от Атлантида, която ще ви предложа в следващия си постинг. Лечителите, които работят там, са на ваше разположение по всяко време, обучени са да се справят с подобни проблеми и ще ви помогнат с готовност, стига да ги помолите с подобаващо уважение.

Сигурно ви интересува дали съществува форма на енергийна защита срещу такива обстрели. Или сте от хората, които смятат, че спрямо подобни нападения са уязвими само слаборазвитите и незапознати с духовните науки хора и че колкото с по-разширено съзнание сме, толкова по-неуязвими ставаме. Мои близки приятели искрено недоумяваха как е възможно аз да бъда поразена от такива стрели. Отговорът е прост – колкото повече се развиваме и усъвършенстваме, толкова по-чувствителни, отворени и уязвими ставаме. В този смисъл непробиваема защита срещу черните стрели няма или поне на мен не ми е известна. За сметка на това обаче същите тези чувствителни, отворени и уязвими хора са способни да се самоизцелят или бързо да възстановят енергийното си равновесие – само това ги различава от останалите.

Тези от нас, които са определили себе си като принадлежащи към армията на Светлината, сигурно знаят, или поне предполагат, че нашата преданост към нейната кауза бива подлагана на изпитания и проверки по всяко време и по най-разнообразни начини. От голямо значение е реакцията ни тогава, когато биваме атакувани и/или наранявани. Ако се разгневим, станем агресивни и от защита преминем в нападение, излизайки извън собствените си граници, рискуваме неусетно да заприличаме на противниците си. Бялата ложа следи внимателно всеки от сътрудниците си и всяка кризисна и трудна за нас ситуация е поредният ни важен изпит. Силата, с която разполагаме след всяко изкачено от нас духовно стъпало, не е наше притежание. Ние я придобиваме, за да служим още по-пълноценно на другите, а не да им вредим и да ги нараняваме – дори и тогава, когато ни нападат.



Тагове:   Негативните,


Гласувай:
1



1. deseo - уау
07.08.2006 13:54
изключително интересен постинг!аз също вярвам, че съществуват тези енергийни вмешателства, но за съжаление не знам как бих се справила със самолечението. Напълно съм съгласна и с това че именно близки хора те "нараняват" често без да го искат и да знаят за това. А възможно ли е според теб човек с отрицателни емоции насочени макар и не конкретно към теб да ти навреди?
цитирай
2. anahata - Да, възможно е,
07.08.2006 13:57
за това в частност става дума в следващия ми постинг.
Всъщност, колебаех се дали да го спомена, но двата ми последни постинга, както и още един-два от предишните, са откъси от новата ми книга, която се подготвя за печат.
Но тъй като усещането ми е, че има хора, на които тази информация е нужна и ще им е от полза, ги пуснах в блога.
цитирай
3. deseo - да да
07.08.2006 14:19
много добре си решила:)очаквам с нетърпение следващия постинг и по-конкретно ме интересува как да се противопоставяме на тази отрицателна енергия. дано да има начин:)
цитирай
4. dressy - *
07.08.2006 16:29
абсолютно съм съгласна!искам да питам -енергийната защита не намалява ли силата на тези негативни пробиви ,какво мислиш за хроничните заболявания?sorry,не можах да открия нищо от теб в спиралата,може да не съм търсила на правилното място.искам да споделя нещо,преди време имах много екстремно преживяване,през цялото време обаче виждах около себе си огромно бяло кълбо,за което знаех,че ме пази по някакъв начин.въпреки всичко след случката ми бе нужно доста време да се съвзема..
цитирай
5. anahata - В "Спиралата"
07.08.2006 19:32
просто напиши в търсачката фамилията ми - Стойчева - излиза за теглене "Сребърната нишка".
Що се касае до хроничните заболявания причините могат да бъдат различни и именно това е преметът на втората ми книга "Новото лечителско изкуство".
До енергийна защита прибягвам при нужда - в смисъл, че не си изграждам ежедневно такава. Просто когато установя, че пак са ме "цапардосали" използвам някой от методите си, за да си възстановя целостта на аурата. А мен обикновено ме удостояват с внимание, когато съм ги настъпала по мазола:)) Та атаките са ми и от полза да разбера, че наистина съм си свършила както трябва работата:))
цитирай
6. анонимен - при мене е много често това атакуване.
21.03.2008 14:08
аз го наричам уруки .от малка постоянно съм уручасвана,много е гадно-започва с болки между очите,веднага след като се разделя с човека ,започвам да отмалявам, да треперя ,болката в главата се усилва зрението ми се събира все едно ставам със събрани към носа зеници ,ако се досетя по късно какво ми е дори започва да ми се повръща
цитирай
7. анонимен - klia
25.03.2008 12:52
mhogo chesto me atakuvat tamnite sili nauchih se da gi razpoznavam, no vse oshte nqmqm efektivna zashtita zasega uspqvam s mnogo usiliq da im se protivopostavqm
цитирай
8. анонимен - Pishmankata-Iskam da popitam anahata kak moga da se svarja s neia ako moge li4en mail
08.08.2008 17:31
Molia te anahata otgovori mi kak kak moga da razbera kakvo mi e-eto sityaciata-na 30 god sam.Niamala sam problemi zdravoslovni.No imah poznati-predi 2 godiniekstrasensi.posle prekratih otno6eniata si s tiah-az nali ni6to ne vijdam-nito auri-ni6to-ne sam ekstrasens-no te vijdat i po dobre si vikam da ne se butam mejdy takiva.Eto i poblema-ot 2 godini kogato niakoi ne znam dali yse6tam otno6enieto na horata no kogato niakoi dori inepoznat na ylicata pomisli ne6to za men aztaka sdi go obiasniavam-i ako misalta my e po napregnata ili otricatelna tova go yse6tam i az-yiazvima sam kam vsiako pritesnenie na drugite-yse6tam siaka6 energiata im kam se zaka4a za slan4evia mi split moje bi i me disbalansira.kak Moje da se predpazia ot tova yse6tane-nemi se vie sviat a e po skoro kato nepriatni energiini tlasaci ot drugia 4ovek.i varvia kato piana izvestno vreme dokato ne se balasiram=mnogo e gadno=Za6to taka stava-kakvo e tova-otvorena aura li.molia te otgovori mi kak da si i koi dami pomogne-dai li4en mail pls da se svarga s teb kak moga.
цитирай
9. анонимен - Zdravei anahata,imam nyjda ot pomosht
05.07.2010 13:19
anahata tvoeto duhovno ysuvurshenstvane e na goliamo nivo,molia te za pomosht.Razboliah se predi 9 mesetsa i ot togava zapochna moeto muchenie na pruv pogled to e prosto neshto ne seriozno,no za sujalenie moiata agonia vse oshte produljava,dori zapochnah da izpadam v nervni pristupi.Molia te pishimi da li mojesh da mi pomognesh,ne iskam da jiveia taka.Mislia ,che za moeto sustoianie otgovaria chyjda namesa
цитирай
10. анонимен - анахата
25.08.2010 00:32
необходим контакт-за защит5а
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anahata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1387383
Постинги: 228
Коментари: 1996
Гласове: 6360
Архив