Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.08.2006 12:06 - Енергийната пирамида от Атлантида
Автор: anahata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7153 Коментари: 18 Гласове:
0



Тази програма за лечение и възстановяване на енергийния баланс ми беше дадена от Вътрешните нива по време на медитация. Случи се веднъж, след тежък работен ден. Чувствах се почти на края на силите си и настанявайки се удобно, затворих очи с намерението просто да възстановя психическото и енергийното си равновесие. Вместо обаче да видя сферата от бяла светлина, в която смятах да вляза, пред вътрешния ми поглед внезапно се появи огромна пирамида. Беше прозрачна и материята й наподобяваше кристал. Миг след това видях собствената си фигура, стояща пред пирамидата. От вътрешността на тази енергийна структура излязоха няколко бели фигури и ласкаво ме въведоха в нея. Видях как положиха тялото ми на нещо като бяло ложе, намиращо се на определена височина от основата й. Белите фигури започнаха бавно и внимателно да вадят от аурата ми някакви тънки и остри предмети, наподобяващи малки стрелички. Най-после видях с очите си какво имат предвид Учителите, когато твърдят, че черните ни и най-често хаотични и неконтролирани мисли поразяват аурите на другите като отровни стрели. Моята тогава наподобяваше таралеж.

По време на този процес, който наблюдавах отстрани, получавах и информацията. Тази пирамида бе изградена от енергия. Предназначението й бе да служи за нещо като болница и тя съществува в Тънкия свят още от времето на Атлантида – и до днес. Всеки нуждаещ се от помощ има достъп до нея. Просто трябва да си я представи или да помоли да бъде лекуван там. Лечението се осъществява не само чрез енергийното поле, създадено и поддържано от формата й, но и с помощта на Звук и Цвят. Тогава, когато мен ме лекуваха, вътрешността й бе изпълнена с разноцветни светлини, които танцуваха и образуваха невъобразими конфигурации. Звучеше и музика, която не чух с вътрешния си слух. Просто я възприех със съзнанието си. Описвам пирамидата подробно, по заръка на лечителите, които работят там. Те са на наше разположение по всяко време, готови да ни помогнат в нужда, изпълнени с любов и състрадание.

От този ден нататък често се случва да водя на това място мой близък или познат, тогава, когато ми се оплаче, че не се чувства добре. Просто го оставям там, моля да му помогнат и виждам как сияйните силуети го поемат, въвеждат го вътре и внимателно го полагат на онова ложе, на което положиха и мен.

Тогава, когато извадиха стреличките от аурата ми, мен ме отведоха и на друго място. Видях нещо като стъклен цилиндър, чиито размери бяха малко по-големи от човешки ръст. Вътрешността му бе запълнена с някаква течна субстанция, в която потопиха тялото ми. Пред изненаданите ми очи цилиндърът започна бавно да се върти, давайки ми възможност да огледам собственото си тяло от всички страни. Усещането беше много специфично – фигурата в цилиндъра ми изглеждаше като бездиханна восъчна кукла, към която не изпитвах никаква привързаност. Беше просто форма, костюм, който ми бе необходим тук, на Земята. И толкова.

 



Тагове:   пирамида,   Атлантида,


Гласувай:
0



1. noir - Сигурна ли си,
08.08.2006 21:00
че просто не си била похитена от извънземни?
цитирай
2. anahata - Това пък
08.08.2006 23:32
откъде ти хрумна:))
Сигурна съм, да. В такова състояние на съзнанието една част от мен остава будна, разумна и аналитична.
Бих ти отговорила по-обстойно, ако наистина имаш по-конкретен въпрос.
цитирай
3. noir - Аз само се заяждам
09.08.2006 01:08
Иначе съм много назад с материала. Принципно съм по-фен на даоистките хватки. Мисля, че индийците са крали от китайците.
цитирай
4. anahata - Абе схванах аз
09.08.2006 07:51
че деликатно ме питаш дали съм с всичкия си:))
Но съм ти благодарна, защото много размишлявах над въпроса ти. Той ми показа, че на някои от читателите на постинга наистина може да им се стори, че нещо не ми е у ред:))
Но стоя зад думите си, защото имам богат опит и всичко, което си позволявам да споделям е проверено на практика.
Ако ти се случи да се чувстваш зле и да нямаш задоволително логично обяснение за състоянието си, можеш да пробваш да си помогнеш по описания начин. Всичко, което трябва да направиш е просто, на базата на описанието ми, да се опиташ да си представиш тази конструкция. И няма никакво значение докъде си с материала:)
цитирай
5. innkka - А верно ли е, че при хора, които не ...
09.08.2006 11:09
А верно ли е, че при хора, които не вярват в "такива неща", т.е. са чисти материалисти, атеисти и т.н., неверието действа като един вид щит срещу евентуални атаки и енергийни вмешателства?
цитирай
6. anahata - При такива
09.08.2006 12:38
"твърди материалисти" е малка вероятността да бъдат обект на целенасочени съзнателни психични атаки - по простата причина, че не представляват реална заплаха за определени среди и същества, които са избрали да служат на силите на хаоса и разрушението.
Що се касае до вмешателствата - много зависи от самия човек. Да си материалистично ориентиран не означава, че си лош и негативен. А именно негативизма, злобата, омразата, жестокостта създават подобни предпоставки, защото подобното се привлича от подобно нему.
цитирай
7. innkka - Кой всъщност ги отправя тези стр...
09.08.2006 14:51
Кой всъщност ги отправя тези стрелички? Конкретен човек съзнателно, конкретен човек подсъзнателно или някоя сила на разрушението от името на даден неподозиращ конкретен човек.
цитирай
8. anahata - Нашите негативни емоции и мисли
09.08.2006 15:03
формират тези стрелички. В този смисъл - и аз, и ти можем да се окажем техни създатели и изпращачи.
Ето защо следва да налагаме контрол над самите себе си, за да не замърсяваме пространството с тях, защото е напълно възможно да засегнат непознат ни и нищо неподозиращ човек.
цитирай
9. innkka - Че защо да е непознат? Аз имам дос...
09.08.2006 15:38
Че защо да е непознат? Аз имам достатъчно познати врагове за отстрелване... :-)))
Е, не ми отговаряй, аз малко го обърнах на шега :-). Тези неща са очевидно по-дълбоки и сложни, отколкото можем си представим.
цитирай
10. anahata - Има една поговорка:
09.08.2006 16:18
"Кажи ми кои са враговете ти, за да ти кажа кой си" :))
цитирай
11. mcmartin - А тоя контрол ни вреди ли на нас
09.08.2006 19:03
Някои смятат, че като не се ядосваш явно и задържаш всичко в теб в един момент експлоадираш и става по лошо.
Какво правиш с твоите негативни мисли??? Ако само ги блокираш със сигурност е вредно.
цитирай
12. anahata - Да, така е,
09.08.2006 22:07
психолозите наричат задържането на емоциите потискане, което ако се превърне в модел на поведение и реакции на случващото се с нас, води до изтласквания в подсъзнанието, наричани и "фантоми в подсъзнанието".
Но аз има предвид съзнателен контрол,а не потискане. Извини ме за примера, който може да прозвучи като клише, но такъв контрол е подобен на това - да не можем да излъжем, да откраднем, да измамим.
Просто от един момент нататък става наша втора природа.
Аз например съм емоционална, но смятам че съм си изградила някаква мярка. И този урок се учи тогва, когато осъзнаем, че всичко избълвано от нас - по отношение на другите, много скоро се стоварва на собствения ни гръб. А като го изпитаме и разберем, че не е никак приятно, вече знаем какво Да и какво да Не правим:))
цитирай
13. анонимен - Здрасти, Шефееееее :))
11.08.2006 21:40
Абсолютно съм съгласна с последните ти думи и точно в това е и свободния избор, които ние имаме - осъзнато да преценяваме "какво Да и какво да Не правим".


Off - не знам как да се регистрирам.
Блог-а ти е станал много приятен и интересен за четене. Продължавай в същия дух ;)
Мариела
цитирай
14. анонимен - Как може да се откъснем в това състояние,
04.01.2008 02:28
, как става това?
Описанието като на псещението на брега в "Новото лечителско изкуство", по някакъв начин обяснено как става :)
.
цитирай
15. анонимен - Радвам се че споделяш това което си ...
26.11.2009 15:18
Радвам се че споделяш това което си преживяла.Опитност и знание което споделяш с
другите.
Темите в блога ти са интересни и човек може да си допълни знания.
Благодаря!
цитирай
16. alienlove - Благодаря ти!
17.01.2010 15:38
току що попаднах на блога ти,.. и да наистина съществуват атлантите, в сегашно време в друга паралелност ,, не знаех до сега за тази пирамида и почвам да чета книгите ти..
цитирай
17. logos - Благодаря ви :)
18.01.2010 10:02
Радвам се, че ви е интересно и мога да помогна с опита си :)
цитирай
18. анонимен - blagodarq ti da si jiva i zdrava ida ...
04.03.2011 21:39
blagodarq ti da si jiva i zdrava ida ni osvetqvach patq kato danko s poklon pred teb i poznaniqta ti galq ot dupnica
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anahata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1387624
Постинги: 228
Коментари: 1996
Гласове: 6360
Архив