Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.07.2006 10:47 - Места на силата
Автор: anahata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2825 Коментари: 4 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Прието е за Място на силата да се смята зона, където земното магнитно поле оказва благотворно и дори лечебно влияние върху живите организми. Всяко едно древно светилище, храм или манастир са построени именно на такова Място. Тези райони се намират върху акупресурни точки и чакри на планетата ни – там, където земните енергийни меридиани се пресичат.
    Въздействието им върху енергийните тела на живите организми е различно. Някои от тях действат успокояващо, други – тонизиращо. По нашите земи няма храм, който да не е построен именно на такова място. Много от сегашните християнски църкви и манастири са издигнати върху руините на древни тракийски или прабългарски светилища. Не знам как строителите на новостроящите се църкви избират мястото за построяването им и дали се съобразяват с енергийните му данни, но на древните ни предшественици е било известно знанието за избор на терена.
    Разбира се, в природата могат да се открият много такива девствени и незасегнати от човешка дейност места, където можем да отидем, за да се отпуснем, да се отърсим от напрежението и да съберем мислите си и дори да се лекуваме. Ако дори веднъж сте посетили такова Място на силата и сте почувствали неговото положително въздействие, винаги мислено можете да го посещавате. Влиянието на енергията му ще окаже върху фините ви тела същия ефект, който сте почувствали, когато сте били там физически.
    Едно от любимите ми Места на силата е параклисът, построен до пещерата, където според легендата е живял св. Иван Рилски.

image   
    Често мислено посещавам това красиво кътче, когато се нуждая от спокойствие, за да подредя мислите си или да се отърся от натрупалото се в мен напрежение. Случва се да отида мислено там и когато изпитвам някакво физическо неразположение. Винаги, когато застана пред входа на църквицата, от входа й излиза бяла сияйна фигура, за да ме посрещне. Ако аз лично се нуждая от помощ, просто мислено споделям, какво ме е довело там. Ако водя някого, от негово име излагам накратко проблема му, помолвам да му бъде оказана необходимата помощ и се оттеглям.

image

Тук първоначално е бил погребан св. Иван Рилски


 Другото ми любимо Място е местността Рупите, където до смъртта си е живяла Ванга.

image

Може да не ви е известно и дори да ви прозвучи несъстоятелно, но и там, както на много други свещени места не само у нас но и по целия свят, на фино ниво работи група лечители, които помагат на всеки посетител, в зависимост от проблема и нуждите му.
    Намесата на лечители, Светци или други незнайни Помощници от Тънките нива, които работят на такива Места, оказва положително въздействие и върху емоционалното ни състояние, променя посоката на мислите ни, помага ни да осъзнаем причината за състоянието си, както и какво е необходимо да променим, за да почувстваме трайно подобрение и дори пълно изцеление.

Из "Новото лечителско изкуство"



Тагове:   места,


Гласувай:
0



1. анонимен - ...
17.07.2006 11:11
защо не я помолиш тази бяла фигура да ти окаже необходимата помощ да си намериш добра работа например след като си останала без?
цитирай
2. anahata - Не ми идва отвътре
17.07.2006 11:27
да моля за помощ в тази насока. За мен това е дребен личен проблем, чието решение мога да намеря и сама.
Спомням си как при едно от последните си посещения при параклиса се "видях" от страни - но та такава, каквато съм сега. Видях се като малко момиченце. На въпроса ми, защо се виждам такава, ми бе отговорено, че детето в мен е наранено и има нужда от внимание и любов.
цитирай
3. анонимен - ...
17.07.2006 12:36
блазе на тези, за които липсата на работа е дребен проблем. за някои това означава физическото им оцеляване, на тях, на децата им.
цитирай
4. anahata - Е, аз не съм казала,
17.07.2006 12:53
че от напускането на онази работа не работя нищо.
А проблема наричам "дребен" имайки предвид собствената си персона - на фона на това, което става около нас - глад, болести, насилие. А и семейството ни единият поне има постоянна (засега) работа.
Според мен на такива Места човек търси отговор на принципни въпроси. А като го получи, може да реши личните си житейски затруднения
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anahata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1387387
Постинги: 228
Коментари: 1996
Гласове: 6360
Архив